هتفرج لكن هحاول
ماتش الرجاء والوداد دايماً بيكون حدث استثنائي عندنا، والمرة دي قررت إني مش بس هتفرج لكن هحاول أكون جزء من الحدث ده بتوقعي الشخصي. كنت مع أخويا الكبير وبنتناقش في التشكيلة، وهو كان واثق جداً من فوز فريقه، فقلت ليه ما نجربش نشوف مين فينا اللي نظرته أصح ونخلي الموضوع فيه تحدي حقيقي بينا. الغرض كان بس إننا نزود جرعة الحماس في البيت ونعيش أجواء الملعب واحنا قاعدين قدام التلفزيون بكل صخبها وتوترها المعروف.
8 Views


الدراما اللي في ماتشات كازابلانكا مفيش زيها في العالم، وعشان تعيشها صح لازم يكون معاك تطبيق قوي وسريع، وده سهلة، خصوصاً في التعامل مع الماتشات المحلية اللي بنحبها وبنعرف تفاصيلها كويس. لما بدأت كنت خايف من موضوع المصداقية، بس مع الوقت لقيت إن السحب